lördag 8 maj 2010

Bröllopskort!



Oj vad jag är trötter idag!
Vi kom hem 00.30 inatt ifrån travet i Bergsåker,jag va rätt seg sista biten,men då jag är enda föraren i bilen så är det bara till att höja radion och dricka mer cola.......=0)
Hästfisen hade för lätta skor fram så hon orkade inte hela vägen,ledde hela första varvet men sen blev det några andra steg än trav då balansen inte blev den bästa så hon fick ingen placering,men det va årets första start så det va väntat!
Nog om trav! =0)
Idag visar jag ett kort som jag fått beställning på. Ett bröllopskort som skulle gå i färgerna blå,orange och vitt.
Gjorde även ett litet kuvert som passar att stoppa ner dom "bulliga" och dekorerade korten i,dom är lite tidskrävende och tjorviga men dom blir faktiskt riktigt fina.
Ha en skön lördag!







Brudparet är satta på 3d kuddar så dom står upp lite. Banderollen är lite böjd för att få lite mer liv. Distresstickles runt kanterna.


En personlig stämpel som marknadsföring är ju ett måste!! =0)

3 kommentarer:

Therese sa...

Ett helt underbart bröllopskort!!! Är det kortet som Jenny beställt? Superfint är det ♥
Kram

Jenny sa...

Har du bloggat redan?! Det måste vara colan som håller dig igång fortfarande ;-)! Kortet var ju helt gudomligt, och ännu bättre live. Det är synd att man inte kan fånga alla skiftningar och det fina djupet på korten när man fotar. Det är ju precis samma med smycken, det är svårt att få fram allt fint! Förresten lyckades jag åka hem med stafettpinnen i fredags :-D, men jag kommer med den imorgon bitti.
Therese: Inte mitt kort, mitt går i rosa, det finns längre ned i bloggen.
Kram!

Beatrice sa...

Det är ju MITT!!
Brudparet såg mycket glada och nöjda ut!!! De riktiga alltså, inte bara de på kortet!!
Kram och Grattis från mig som inte var med och firade dig på jobbet!!!!
Kram Bea