måndag 24 maj 2010

Cool kille!

Hallå hallå.....vart tog värmen och solen vägen?!
Jag har spenderat dagen hemma IGEN,då jag ropade heeej för tidigt över min elaka magbacill,blir galen snart......(galnare åtminstonde)! =0)

Alla mina nya kort projekt kan tyvärr inte visas än,men dom kommer så småningom det kan jag lova. Dom här korten med den suuuper Cooola Edwin gjorde jag för bra längesen,men dom får visa upp sej idag ändå tänkte jag. Tycker så himla mycket om min knappstans fr MS(Martha Stewart),den kan ju passa sej på en cool killes kort där det kanske inte får vara nerlusat med söta blommor......
Bradsen(de opyssligas ord skulle kanske vara typ "påsnitar/klämmor"???) som ser ut som skruvar dom är mina klara favvoriter,dom passar ju så bra dom med när det ska vara lite coolare kort.
Ha en bra måndag.....


1 kommentar:

jenny sa...

Men vad är det du fått imagen som inte ger sig?? Själv är jag just hemkommen från den kallaste guidade tur man kan tänka sig, så du kan vara glad att du slapp det iaf.. Nu ska jag tina upp mig med té :-). Hoppas att du är kry till planeringen på fredag!