måndag 17 maj 2010

Presenter!


Blommor blommor såååå fina!



En CUTTLEBUG! Ett ord som numera är inpräntat i varenda släkting och inte bara hos mina barn och sambo! Min bror envisas dock med att kalla det "en värdelös pastamaskin,då det inte kommer pasta ur den"......suck......det går säkert att stansa ut lite pastaliknande remsor åt han minsann! hi hi



En embossingfön.....nu får min brödrost vila i frid! Så slipper jag stå som ett fån med grilltång och annat för att kunna hålla pappret över brödrosten! Men det har ju funkat det med.....fniss!



Pengar är alltid uppskattat! =0)Kan meddela att jag redan investerat dom i det som behövs till min CUTTLEBUG!!! =0)



Nya fina örhängen med mina favorit ädelstenar topaser.....dom gamla favorit örhängena,också med topaser,körde jag över med bilen!! ja det låter konstigt men det är helt sant!! =0)
Jag slog i örat i bildörren men kände inte att örhänget for ur,så hade jag lyckats backa över det med odds som inte går att räkna på ens.....



Fina smycken från Pilgrim,så kul att få,för det ingår ju inte i vardagsbudgeten att köpa sånt. =0)



Så fina skålar......det var för att ha ostkrokar i sa dom och karaffen var för Cola! =0) Helt perfekt!



..........hm,undrar om jag kan lura i alla att jag fyller 40 nästa år också,för det var ju en skön samling presenter!! =0)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina presenter ! Gör ju mindre att du fyllde tant när du fick så fin uppvaktning :)
Kram Ing´la

Therese sa...

Underbara presenter!! Den rosa buggen är ju såååååå söt ♥ Min gröna ser hemsk ut i jämförelse.
Kramkram

M sa...

Jäääättefina presenter du fått!!! Väl unt dig min vän!! Kul att se! Kramar

Lillemor sa...

Tack för gullig kommentar på min blogg. Vilka fina kort du gör, kommer gärna och hälsar på i din blogg igen! Den där dragspelsväskan ser fantastisk ut!
Lillemor

Anonym sa...

Du är ju en cola gumma du<3