torsdag 6 maj 2010

Scrapad vägg!?

Japp jag har nu scrapat en hel vägg.............NÄ jag skoja bara såklart!! (nåja det är ju inte helt omöjligt att det händer) =0)
Har däremot tapetserat en liten vägg som jag snickrat till i vardagsrummet. Det är en liten sovalkov där Nicco och Gabriella sover. Hade först ett draperi fr vägg till vägg.....men oj vad det retade mej då va rent OMÖJLIGT att få det att hänga snyggt när det är så långt!
Så jag fick för mej att jag nog minsann är lika bra att snickra till nåt som Martin Timell(hm.....det visade sej inte vara sant),men jag fick då iallafall upp den lilla väggen och tapetserade den med den cooooola tapeten. Vart riktigt bra om jag får säga det själv.....=0)
Framför väggen står det ett matsalsbord ,men det fungerar just nu som datorbord. Men det va ju mest tapeten och den lilla väggen jag ville visa världen,så därför blir det bara bild på det....
Satte även upp en liten tavellist där det självklart måste stå några ljus! =0)

Imorrn blir det trav för hela slanten,då min dotter ska starta sin häst för första gången iår,så då får mamma snällt koppla på hästfinkan och dra iväg till Bergsåker(sundsvall). Vi får hoppas det går bra och att hon iallafall placerar sej på penga-plats så det är värt resan!! =0)Så jag passar på att önska en trevlig fredag redan nu,då jag inte kommer hem förrns typ 24.00 tidigast och då lär jag inte orka trycka på knappen som startar datorn ens...... =0)



4 kommentarer:

Therese sa...

Hur häftig tapet som helst!!!
Kram

jenny sa...

Superfint!!

Mamma sa...

Men vad duktig du är min flicka.Tapeten var verklig häftig.De var verkligen jätteduktig.
Kramar

Gabriella puss maritha sa...

Najs <33333333333333333