torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning!

Idag har det varit skolavslutning på dom flesta skolor här i Östersund,så även på min sons. Han gick sista året(börjar 6:an sen) på Mimergården och nu har jag varit på skolavslutning för sista gången där.....lite konstigt känns det allt. Äldsta är ju snart 20 år så vi har varit på många skolavslutningar där kan jag säga. Så nu är vi nyss hemkommna från stan där vi har varit och fikat jag och mina 3 underbara barn. Solen har lyst från klarblå himmel hela dan så det är helmysigt väder. Synd att det inte ser ut att hålla i sej över helgen.
Det här kortet fick min sambos dotter till sin skolavslutning,hon brukar gilla mina kort så jag tänkte att det här skulle passa lilla damen! =0)

Imorrn bär det va på trav igen.......den här gången behöver jag bara köra 1 MIL........JA JIPPI!!! =0)
Soliga kramar till alla trogna bloggläsare!


Papprena är oxå från Magnolia och jag tror att om man kan bli Magnoliafrälst så ÄR JAG DET när det gäller både deras papper och stämplar! Om Malin/majamelonhttp://magnoliasbymalin.blogspot.com tycker sej behöva Dr.Drew och hans rehab för sin pearlmakerjunkie åkomma,så kan jag lova att det snart kommer finnas en sluten avdelning för magnoliafreaks där jag kommer bli INTAGEN PÅ LIVSTID!
=0)
Det ser väl somrigt ut om nåt med såpbubblor.....söt stämpel är det iallafall. Blommorna har jag färgat själv med distressfärgerna,och dom blev GALET FULA!! morr......men nu hade jag inga i den där härliga turkosa färgen så dom fick fastna på det där kortet ändå.






6 kommentarer:

M sa...

Åh där är hon ju bubbelTilda!! Superfint kort (igen!! :)) Maritha! Och blommorna blev ju jättefina. Du är för kritisk mot dig själv!! Sluta med det! :) kram

Mamma sa...

Vilket gulligt kort.
Kram

jenny sa...

Vadå fula blommor?? De ser ju jättefina ut!! Hade ju tänkt att det skulle bli en härlig dag på jobbet idag, när det äntligen är lite väder! men Erik var på Jamtli hela dan igår med dagis, UTAN KEPS!! Så han var helt snurrig när han klev av bussen o spydde rätt snart, sen fick han världens huvudvärk och ville bara ligga i sängen, så han fick nog en rejäl solsting. Så glöm nu inte huvudbonader på barnen ;-D!!! Ha en superbra helg!!

Therese sa...

Helt underbart kort! Har oxå blivit en pearlmaker junkie, det blir ju så snyggt!!!
Kramkram

Anonym sa...

Vad pratar du om Maritha??
FULA blommor??? :o Eh....NEJ! Jag satt och tänkte för mig själv när jag kollade på bilderna, "gud vilka snygga blommor, har Prima verkligen gjort dem i den turkosa nyansen. Måste skrivas upp på måste ha listan..."
Ha,ha,ha! Så olika man kan tycka. Tur att smaken är som baken ;)

Otroligt snyggt kort (även detta ;) Maritha! Du är så duktig på att färglägga :) ♥
Kram på dig!

Anonym sa...

Tack <3<3<