fredag 4 juni 2010

Studentkort!!


Jaha då var det 1 år sen jag hade en student själv.......skönt!! =0)
Nu kan jag ju få lägga ut lite bilder på några kort jag gjort,men det får vänta med några för dom får inte sina förrns ikväll,och jag vet att dom "smygläser" min blogg,fast idag ska dom nog inte ha tid med kan tro,men jag tar det säkra före det osäkra ändå!!
Det är en kompis till min yngsta dotter som beställt detta kort till en tjej som gillar rosa.......så rosa fick det bli!! =0)


Som sagt det blev en heeeel del rosa...men jag klämde ju in lite ljusblått med!



Min cuttlebug får jobba hårt nu,det är pilligt göra med dessa bokstäver,men dom är ju bara helt ljuvligt fina!!





Så jag hoppas att den lilla studenten blir glad av sitt rosa kort!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint kort!! Och ett sånt utomordentligt snyggt namn...hon måste vara en snygg och bra tjej som får heta Malin ;P Kan garantera att hon kommer att bli glad av kortet för det skulle jag ha blivit! =D

Ha en härlig lördag!
Kram
Malin

Anonym sa...

vilka fina kan du göra en son när jag ska ta studenten