tisdag 13 juli 2010

KÄRLEK!!!

JAAAAAA det är sann KÄRLEK!!!! =0) Den är helt underbar den här lilla Magnolia diesen i form av en tag(förklaring till släkten.....det är en platta till cuttlebugen som skär ut den formen i pappret). Skulle vilja äga dom ALLA ,om jag bara vore rik........=0)
Jag va tvungen att prova en DIREKT såklart och jag föll handlöst,så jag gjorde 10 st så jag har på lager.....hi hi,det är nog bara pysseltokar likt mej själv som kan förstå hur man kan förklara kärlek till en liten platta som skär papper!!!!

Jag har distressat den i blått och stämplat en liten fjäril på den......visst är den väl söt?? Visst då? =0) Jag känner att den kommer bli använd en hel del,nu ska jag bara få till ett kort oxå.......

Kram från ett regnigt och blixtrande Östersund!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Huga! Har ni regn? Här har det kommit minimalt av den varan faktiskt men det har inte varit sol idag...:( Hoppas på att det blir bättre imorgon så att jag kan åla till stranden ;)

Åhhhhh! Vad sugen jag blir på dem här diesen, de hade alla landat i korgen i lördags men sen prioriterade jag bort dem...:( Nu när jag ser din underbara tag känner jag precis som du: KÄRLEK!! Var kan man månde köpa dessa utan att behöva åka de 40 milen till butiken ;)
Hur dum är jag :o???? Så söt med den där fjärilen :)

Kram!

Petra sa...

Hej Maritha
Jag föstår din kärlek man blir lite som besatt.
Tagen är bara så ljuvlig och så användbar. Vilket bra tips att distressa, verkligen fint.
En butik ganska nära mig tar hem dessa underbara dies så nu måste jag spara;)
Håller just nu på med en kortlåda "a la Maritha". Om flitens lampa lyser blir den nog klar imorgon. Vilket bra tips.
Kram Petra

Annette sa...

Hej! Här fanns det minsann en hel hög med snygga saker! Hittade hit genom Lousie och Petra,tack tjejer!
Så snygg diesen blev,målad och stämplad. Jag hade "turen" att få med mig både swirlen och blomman i min korg, men tagen är ju verkligen en vill-ha dies.
Tittar snart in igen./Annette

Unknown sa...

Så ljuvlig den är, tagen. Jag kan verkligen förstå din kärlek. Jag som inte har någon cuttlebag. Jag får väl låna av mina kära pysselkompisar ovan på nästa pysselträff, hi hi.

Kram Ingela

Johan sa...

Du är så duktig hjärtat. Lite avkoppling med att sitta och pyssla lite =) Jag älskar dig gumman

Pernilla ~Pillan~ sa...

Förstår att du blev förtjust i dessa! Det blev jag när jag såg de i tidningen första gången.. måste kolla vilka affärer som fått in de. Kram