onsdag 11 augusti 2010

Bokmärke!

Idag har jag "slängt" iväg ett litet bokmärke jag gjort till en utmaning som Pysseltagen har på sin blogg.
Utmaningen gick ut på att göra ett bokmärke och det skulle innefatta sömnad!
Svårt att dekorera lite utan att göra det för "knöligt" så det passar i en bok. Hittade igen min första Magnolia stämpel som jag beställde,jag har inte målat den sen jag la bort mina akvarellpennor,tyckte inte om den alls.....tills jag insåg att det va min MÅLNING jag inte gillade! =0) Nu tyckte jag hon va rätt söt ändå,ser ju ut som hon ligger och väntar på att få en bok att läsa.
hon fick ett litet örhänge av pearlmaker
Så blev mitt lilla bokmärke! Får se om det kommer med i utmaningen,det var lite annorlunda sätt att skicka in än jag är van från alla Magnolia utmaningarna så vem vet om jag gjorde rätt??!!! =0)

Kram från mej!

7 kommentarer:

nicolet sa...

Oooh I really love this card!!
Hugs Nicolet

Petra sa...

Hej vännen
Vem vill inte börja att läsa böcker om man har en sådant fint bokmärke. Helt underbart och färgerna är så läckra, gillar lila.
Ha en underbar vecka och lycka till, klart du fixade anmälningen;)
Kramelikram

Louise sa...

Hej gumman! :)
Så häftigt det här var och jag hade rusat in till min bok om kvällarna om jag hade haft ett så läckert bokmärke (det gör jag i och för sig redan men med ditt bokmärke kanske jag hade orkat läsa lite och inte bara öppnat den och somnat;) Muhahahahahaha! )

Gillar verkligen färgerna och stämpeln :) Hon är så söt där hon ligger :) Och hon är - som vanligt - målad till perfektion :)

Blommorna är jättesöta :) Det är vinstläge här - med! :D

Kram!!

Christina sa...

That's a wonderfull bookmark dear! Really love it and also an excellent idea!
Hugs Kristel

Unknown sa...

My dear, så sött litet bokmärke. Inte mycket plats att "blinga" ut på men du har lyckats alldeles utmärkt. Jag har också börjat på ett bokmärke till denna tävling efter inspiration från dig. Hoppas på att det dyker i min blog i morgon.

Kramis

Pysselbus sa...

Åhhh, så läckert! Hon är ju jättesöt den där Tildan...! Så perfekt och nog klarade du säkert av att skicka in ditt bidrag! Ska bli spännande att se det på pysseltagen!

Tack för dina uppmuntrande ord om fsk! Hade det rätt kämpigt med storen förra året, så vi håller tummarna för att det blir bättre nu...

Bamsekram
Linda

Lycka är ~ Onnea on sa...

Jättefint du lagar!!!
~marita~