lördag 28 augusti 2010

Box dax!

God morgon kära vänner!!
Fick en "akut" beställning på en box i torsdags som skulle levereras på fredan....japp,det blev till att snabba sej då!!! Tyvärr så fick jag ju ta kortet med den sunkiga digitalkameran,men nu är barnet och systemkameran hemma från Turkiet så nu ska ni slippa fler sånna här usla bilder! (om dom är usla sen så beror det enbart på fotografen....hi hi)
Ordern för boxen löd som följer: inte för sött och för mycke pluttigt,en cool 10 årig tjej som ska ha den!

KOLLA IN DOM NYA DIESEN FRÅN MAGNOLIA.....LOVE LOVE LOVE!! <3
Idag ska min sambo tvinga mej att dansa vals(han är en "gammal" tävlingsdansare,fast i bugg och inte vals) ,han blev uppringd av en tjej som ska lära nån att valsa,men hon behöver nån som visar......det blev visst vi det!! Vi skulle så stort öva lite här hemma på morron.....men hunden yla som en tok åt valsmusiken(min egen vals som en känd Östersundsmusiker skrev åt mej dan innan mitt bröllop,japp stolt är jag för det*ler*) och sen attackerade han mina fötter och ben som om det vore tuggben av ister,när inte det tog så gick han lös på cd-spelaren.......så öva........nä blev inget me det!! =)

Kram från mej!

5 kommentarer:

Louise sa...

Åh, du har blivit en redig expert på de här lådorna :D Den här är UNDERBAR och precis så där råååååååååååsa som jag ÄLSKAR ;) Men jag slår vad om att jag skulle bli gladare än Nova ;) Och du, sluta göra reklam för Magnolia diesen. Nu MÅSTE jag ju köpa dem också. ;) Jobbigt!

LYCKA TILL med dansen! :) Jag ser hela scenen framför mig ;) Muhahahahahaha! Hundskrälle! :D

Kram!

Christina sa...

Woww this is too sweet! Really awesome dear! Love the flowers you used, are they from a die from Magnolia?
Hugs Kristel

Therese sa...

Supersöt ask!
Kram ♥

Mim... sa...

Hi hi hi, förstår hundar sig på musik?? Boxen blev jättefin.
Ha det bra.

Sharon sa...

Hi Maritha,

Your boxes are WONDERFUL! What a fabulous gift idea. Hope the dancing goes well :)

Sharon x