söndag 21 augusti 2011

Jillsan!!



Grattis grattis till lilla Jillsan som fyllde år igår!!
Det är en otroligt duktig tjej som gör dom finaste alster man kan tänka sej! Hon har även skickat så mycke fina saker till mej,så jag ville ju såklart skicka lite till henne.......tog bara kort på den här altrade chokladen hon fick dock! 

Använde min nya embossplatta(el va det heter),den är gör sååå fint mönster och jag är dålig på att använda dom jag har,måste nog ändra på det....

"byggde" in chokladen helt och gjorde en flik för tillslutning.
Stämpeln är en Kenny K,texten rox stamp?,texten på baksidan PBP,bladen på baksidan är en liten Magnoliastämpel.

Nu ska här faras ut och kollas lite garderober,köpas färg och tapeter och göras om lite på min äldsta jäntas rum!

9 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Så söt present! Jag är som vanligt imponerad av din färgläggning. Så roligt att göra om hemma. Tänk om jag tog mig i kragen och gjorde det också. Själv ska jag snöra på mig löpraskorna och ta en sväng i skogen. Trevlig söndag.
Kram

Jill sa...

Hipp hurra denne vakre esken er min og står på mitt scrappebord! Min Maritha, du er min beste scrappe venn og en av mine største inspiratører! Du gjør mitt pysselliv til en fryd :)
Nå skal jeg ut i skogen og plukke sopp, ble litt for mye av det meste i går, så her må det forbrennes kalorier!!!
Masse klemmer til min kjære Maritha

Mim... sa...

Såååååå läckert omslag till cokladkakan, tror den smakar mycke bätte nu.
Ha det gott.....

Susy sa...

Helt underbart coolt gjort, Maritha!!!

ME LIKE!

Kramis Susy

Margareta sa...

Vilken läcker "chokladask"!!! Så snygg! Jättebra present!
Ha en bra vecka!

Linda/Pieces by Pieces sa...

Snuffsiduttpluttigumman - detta måste vara århundradets mest värdefulla choklad...med den förpackningen, menar jag!:) Helt underbar Kenny K och så härliga färger och många fina detaljer. Maritha rules, säger jag bara!!!!

Kramar i en hög

Kamilla sa...

ÅÅÅÅh majjj gadd så underbart, och rååååsa, den snyggaste färgen av alla!!

Och har inte du en Bligg?? :-O
Det är ju det senaste och mest moderna som finns *asgarv*

Kraaamizar i massor <3 <3

Christina sa...

Woww this is absolutely stunning again Maritha! Looks so fabulous dear!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Hopp.... nu kom jag fram till ytterligare ett super duper alster nämligen en altrad ask om du är expert på. Jag säger bara - den är smarrig som choklad.

Kram Ninni