söndag 14 augusti 2011

....tick tack....


Jaha,nu är den här semestern slut och med en tung suck kan jag bara konstatera att det gick ju FÖR FORT!!!! Nåja,det är väl bara att bita tag i vardagen och gilla läget!
Om ni undrar varför min blogg hela tiden ändrar sej,så är det för att jag kommer sååååå inte överrens med blogger ibland och det ena funkar inte och det andra blir inte bra,så snart ger jag väl upp....=)

Idag tänkte jag visa ett KennyK kort..


...nä nu blir det lite leka "katt och råtta" med solen,men nån liten solgnutta ska jag nog få på mej så här innan första arbetsdan!
Ha det så bra kära vänner!
Kram!


10 kommentarer:

Unknown sa...

Här ser det annorlunda ut minsann. Vilken vacker bakgrund du har hittat. Till frågan om min header så minns jag inte direkt hur jag fick till den mer än att jag använder gratisprogrammet Picnic när jag redigerar bilder och lägger in text i dem. Lycka till!

Ps kortet är naturligtvis också urläckert.

Kram Ninni

Hanna sa...

Ojojoj, jag säger bara en sak, det här är ju bara RÅLÄCKERT! Jag FULLKOMLIGT ÄLSKAR DET. Så himla snyggt så att det nästan känns overkligt. HELT KANON! Älskar hur du färglagt hennes hår, verkligen hur snyggt som helst. Hela upplägget av kortet är coolt och smakfullt på samma gång, det här är vad jag kallar AWESOME tjejen :)

kramkram:)
Hanna

Louise sa...

Hej gumman!
Jag tycker ditt place har fått en snygg upplyftning :)

Vilket underbart kort! Jag är ju också en riktig sucker för de coola Kenny K girlzen men jag får ju aldrig tid att använda dem..mycket trist!
Men jag älskar när du gör det :) Så läcker hon är, hon är så snyggt målad, Maritha! Gillar håret massvist :)
Snygga papper också :)

Kram!

Jill sa...

Hvilket nydelig kort Maritha!
Vakkert fargelagt og så tøft med tekst og pynt :)
Og bloggen din ser virkelig herlig og ganske så shabby-elegant ut! LOVE it babe :)
Jeg synes du skal ha den sånn her, selvom jeg selvfølgelig likte når den var med Teddy Bea på headeren;)
Nyt din siste ferie kveld min kjære venn :)
Masse, masse klemmer fra lederen av Marithas fanclub
Jillsan

Susy sa...

Helt underbart coolt kort du gjort, Martiha!
Precis vad jag gjort, lek "katt och råtta" med solen idag!
In, ut, in, ut.
Ut och sola, in och dammsuga, ut och sola, in på en bloggrunda!!!! Hi Hi!
Jaa, imorgon ska man jobba.... vill INTE.........men, men man vet ju att "det går ju också"....

KRAM KRAM SUSY

Mim... sa...

Tjena tjejen sicket underbart kort!!
Ha det gott...

maria sa...

Hej hej, hemma igen efter ett besök i dina hemtrakter. Hoppas på ett längre stopp nästa gång så kanske vi kan ses =)
Så läckert kort, hennes hår är perfekt. Så snyggt!!!

Gillar ditt nya upplägg på sidan oxå.

kramen

Petra/Paradise sa...

Jaha! Är det där uppe solen befinner sej? Här lyser den ständigt med sin frånvaro känns det som..även om den tittade fram lite titt som tätt igår..men annars tycker jag tusan den aldrig är här :(

Tråkigt att semestern är slut..
Lycka till med första arbetsveckan!

Kortet är ljuvligt liksaså utseendet på din blogg! Riktigt fint! :D

Åter igen, TUSEN TACK för KAOS-awarden vännen miN!!!!!

MÅNGA KRAMAR Petra

Kamilla sa...

ÅÅÅh som vanligt ett helt underbart vackert kort!!! ♥
Och blogger... tja det är ju en historia för sig själv :/
Hoppas din första dag var bra, jag har just börjat min minisemester innan skolan börjar, så jag hoppas det ösregnar nu i 3 veckor så jag hinner pyssla *asg*

Kraaamizar i masosr !!

Margareta sa...

Så läckert och cool!
Den blir glad som får detta kort!

Snygg blogg du har, förresten!
Kände inte riktigt igen mig idag!
Nytapetserat :-)