onsdag 1 juni 2016

Villhöver...



Alltså ni vet......när man ser nåt man "villhöver"!!? Man BEHÖVER det inte...meeeen man vill liksom ändå ha det! Typiskt scrapare kanske?! :)
Jag råkade se en video på Youtube.....damn Youtube! INKA GOLD WAX. Såg ut som en rolig produkt....vilket DET VAR!! Det är ju ingen ny produkt what so ever,men jag hade inte testat den.

Jag embossade ett brunt papper.....sen duttar man på med fingrarna av waxet....låter det torka lite och sen buffar man till glansen med ett torrt papper! Alltid svårt att ta bilder så det syns hur det glänser...

Den söta apan är en Marianne design die
Texten en gummistämpel fr SKOGSTOKIGA

Så är det nån fler där ute som inte testat så kan jag rekommendera denna INKA GOLD. Rolig och snyggt resultat.

5 kommentarer:

Titti sa...

Har nog någon inca som ligger så det måste ta och prövas.
Tufft med apan , fin text . Ha en skön vecka vännen.
Kram från Titti

iaz sa...

Läckert med guldet och så söt apa =) Förstår precis det där villhöver, det händer lite då och då inom scrappingen och inom målarböcker för vuxna som jag med pysslar med =) kram

Sharon sa...

Such a cute little monkey Maritha and I love the embossed card with the luscious inks.
Hugs Sharon. x

Margareta/Mormormargareta sa...

Åh nu fick jag inspiration! Jag har ju InkaGold men bara guld o silver.
Superfint kort och tack för inspirationen!!

Petra Maria sa...

Tummen upp!
Det blev superfint med den texten till <3
Kraaaaaaaam