torsdag 21 juli 2016

SOLROSOR




Ojoj sicket stök när ens trogna dator sen 8 år tillbaka bestämmer sig för att dö ut!! Har lånat min sambos nu och ALLT ser ju olikt ut och inget går riktigt som man vill....morr... Men skam den som ger sig,så jag gav mig på att ladda ner det jag behövde och tänkte jag måste ju lära mig.  Går såDÄR vill jag lova *fniss*
Har iallafall lyckats få till mina bilder och vattenmärke.
Här kommer ett kort med Lawn Fawns ljuvliga solrosor.

Monterat vissa delar på 3d kuddar


Lawn fawns papper 
Texten är med i kitet med solrosor,deras stämpelkit innehåller så många små roliga detaljer man kan använda. Hjärtan,texter,små söta detlajer och massa mer.
Den bruna mittendelen glittar av Wink of Stella ,men som vanligt så syns det ju inte.
Alltså Lawn fawn har så många stämplar med tillhörande dies att man verkligen fort blir beroende....man villhöver dem alla!! ;)

Idag är det tokvarmt här i Östersund.....och det är inte det bästa för SLE sjuka det inte. Bläää
Längtar till hösten ;)
Kram!

2 kommentarer:

Margareta/Mormormargareta sa...

Helt underbart! 😍 Solrosor är vackra - dina särskilt!!❤️
Hoppas du snart får lite svalare - jag gillar inte heller hetta 😅
Kram!!

iaz sa...

Vilket härligt somrigt kort med solrosorna på. Fint med 3Deffekten =) Kram